Určitě to dobře znáte. V hlavě máte skvělý a neotřelý nápad, který toužíte předat (a prodat) světu. Ale jakmile zasednete k psaní, mozek přepne do režimu “slohovka”, a je konec. Za nic na světě se nedokážete přemluvit, že můžete psát uvolněně, přirozeně a lidsky. Místo toho znějí vaše texty buď příliš akademicky, anebo zase až moc “marketingově”. Za otázku “jak psát normálně...
Často se na prodejních stránkách svých klientů setkávám s jedním typickým nešvarem. Možná to děláte i vy. Prodáváte třeba online kurz jógy a hned v úvodu stránky napíšete něco jako: „Online kurz cvičení proti stresu. Kurz obsahuje 5 videí a pomůže vám cítit se každý den v pohodě a v harmonii. Každý den vám pošlu e-mail s novou lekcí…“ Nebuďte podomní prodejce vysavačů Když...
V průměru 8 lidí z 10 si přečte váš titulek, ale jen 2 lidi z 10 si přečtou i váš článek. Proč je ten rozdíl tak nebetyčný? No prostě proto, že málokdo dokáže napsat takový titulek, který opravdu chytí a nepustí. Skvělá zpráva je, že stačí pár tipů a triků, trocha tréninku, a fantastické titulky můžete psát i vy. Jak sami uvidíte,...
Tohle je jedna z nejčastějších otázek, které od svých klientů dostávám. Vždycky se ptám na oplátku: A proč potřebujete umět psát kreativní texty? Kreativita totiž neprodává. Prodává srozumitelnost a přirozenost. Překvapilo vás to? No vidíte, a já se vsadím, že i vy, když si třeba na internetu vybíráte jazykový kurz, oceníte hlavně jasné, stručné, přesné a přehledné informace. Informace na první pohled...
O tom, jak psát skvělé prodejní texty, už jste přečetli stovky chytrých článků, návodů zdarma i za peníze. Tisíckrát jste slyšeli, že nemáte používat klišé, máte psát lidsky a nesmíte zapomínat na výzvu k akci. A přesto, když zasednete třeba k psaní prodejního e-mailu, lezou z vás věty použitelné leda tak do zápisu ze schůze SVJ. To vás logicky vede k úsudku, že na to...
Dobrá reference je ten nejpádnější prodejní argument. Nejspíš i vy se před návštěvou nové kosmetičky budete ptát kamarádek na osobní zkušenosti. A když si budete vybírat aku šroubovák, půjdete si k němu číst recenze na Heuréce. (Asi. Já ještě nikdy aku šroubovák nekupovala.) Možná i vy máte web plný referencí – dlouhé, krátké, tlusté, tenké… Ale zamysleli jste se někdy nad...
Krize není důvod k tomu, abyste přestali prodávat. Krize je příležitost, jak začít dělat věci jinak. Nepopírám, že v této době – víc než kdy dřív – je pro lidi o něco těžší sáhnout po platební kartě. Přinejmenším v tom smyslu, že si nákup nepromyslí jen dvakrát, ale hned radši pětkrát. A tak není od věci udělat všechno pro to, abychom...
Trochu mě štvou všudypřítomný motivační videa o tom, že máte teď hlavně meditovat, spojit se sami se sebou a celý vesmír (a dokonce i virus) si z vás sedne na zadek. Aniž bych chtěla jakkoli zpochybňovat přínosy vnitřní práce a meditace – jsem toho názoru, že teď je především potřeba zvednout pozadí z meditačního polštáře a v rámci možností jednat. Nejsem úplně takovej...
Na dnešek jste si naplánovali, že konečně napíšete ten nový článek na blog. Jenže všechny ty skvělé nápady, které jste ještě včera měli v hlavě, jsou najednou fuč a mozek si bere dovolenou. Zaléváte ho kafem, uplácíte oříšky, modlíte se, domlouváte, spíláte – nezabírá nic. Už půl hodiny zíráte na prázdnou stránku a začíná se vás zmocňovat panika. Diagnóza zní...
Když jsem onehdá sepisovala pro klienta poznámky z konzultace, uvědomila jsem si zajímavou věc. Při první konzultaci totiž probírám s 90 % klientů stále stejné chyby. A tak jsem je pro vás sepsala i s konkrétními tipy, jak je na svém webu můžete napravit, případně jak se jich rovnou vyvarovat. 1. Kde to jsem a co je tu k mání? Odpověď by...