Kráska a zvíře a jak to všechno začalo

Tak se k nám doneslo, že prej něco chystáme nebo co… A že prej to bude velký. Tváříme se, že o ničem nevíme, ale vypadá to, že jste všichni bystřejší, než jsme doufali. Tak dobře. Ale ještě než to definitivně provalíme, prozradíme, jak to vlastně celé začalo.

Jaro 2016

Očima Dušana:

Přesně ve 23:47 se na Skype ve firmě Páni Reklam odehrávala tahle diskuse:

Dušan S.: Ty vole, takhle už to dál nejde!

Michal K.: Co jako?

Dušan S.: No ty naši lidi… Dyť já místo toho, abych valil bomby a domlouval kšefty, opravuju chyby a předělávám všechno, co posrali…

Michal K.: No jo no… Nějakej nápad?

Dušan S.: Jde mi hlavou taková ďábelská myšlenka. Musíme se prostě spojit s těmi úplně nejlepšími. Teď potřebujeme hlavně copywritera! No a je tady ta Lucka Koubek…

Michal K.: No ty woe, a zaplatíme ji?

Dušan S.: Jestli chceme být nejlepší, musíme se spojit s těmi nejlepšími. Všechno ostatní je ztráta času!

Michal K.: Ok, tak to zkusíme.

A tak se 29. 6. začala psát nová kapitola Pánů Reklam, kdy jsme navázali spolupráci s (nejlepší) copywriterkou Lucií Koubek.

 
Kraska_a_zvire3


Lucie to vidí asi takhle:

Kraska_a_zvire

 

A tak jsme dali chleba a kafe a zjistilo se, že Páni Reklam – toho času také Online baroni – jsou úplně v háji že potřebují urychleně zachránit. :-) Ještě nikdy jsem nekývla na nabídku spolupráce tak rychle, ačkoli mi to přišlo celé úplně padlé na hlavu.

Páni Reklam pro mě byli dva totální šílenci, kteří se nerozhlíží napravo, nalevo, a prostě „valí bomby“. Systém? Co to je? Plánování? Ono to nějak dopadne… Nic pro detailistu, jako jsem já, a přesto:

Pustili jsme se do práce!

Napsali jsme desítky e-mailů, z nichž spoustu jste určitě četli. Otextovali jsme stovky reklam, které jste určitě viděli (a nejspíš vůbec netušíte, kdo byl pachatelem). Stavíme weby a děláme marketing pro menší i velké hráče napříč celou českou online scénou. A stále častěji se bavíme o tom, že trochu rozčeříme i zahraniční vody.

A co bychom se trochu nepochlubili:

  • Vytvořili  jsme prodejní stránku, kde každý 5. návštěvník objednal.

GA_kuca

 

  • Postavili jsme web MamaIN – božský portál pro maminky, a tam jsme se opravdu hodně vyřádili.
  • Máme na svědomí prodejní stránku, která vyprodala konferenci pro 500 lidí během necelého týdne.

A jsou tu desítky dalších menších či větších projektů, které jsme společnými silami poslali do světa a které jedou jako vlak! Obraty projektů, na kterých jsme pracovali a kde copywriting sehrál klíčovou roli, se pohybují už v desítkách milionů Kč.

Dušan o spolupráci s Lucií

Bylo to nejlepší manažerský rozhodnutí roku 2016. Netušil jsem, co z toho bude, jestli to půjde, kde na to vezmeme, ale věděl jsem, že to musím udělat!

Dušan o Lucii

Věděl jsem, že je dobrá, ale to jsem si myslel už o hodně lidech. Čas často ukázal, že tomu tak není. Lucka ale není jenom dobrá, ona je fakt nejlepší! Jsem magor, a všechno, co dělám, musí dávat smysl. Když děláme web, tak ten web musí fungovat a klientovi perfektně sloužit. Nestačí mi „jenom stavět web“, nebo „jenom udělat reklamu“ nebo „napsat mail“. A to klade obrovskou náročnost na lidi, s kterými spolupracuju, a oni to vědí. Lucka patří mezi ty, kteří tohle zvládají naprosto dokonale, a její texty fungují. A to přesně potřebujeme! Nic jiného nedává smysl.

Čeho si na Lucii vážím nejvíc?

Preciznosti, zodpovědnosti, zkrátka je na ni 100% spolehnutí a je samostatná. Kvalitu a dokonalé texty považuju už tak nějak za samozřejmost… Představte si, že během jednoho roku protočíte cca 30 lidí na spolupráci a po večerech po nich všechno předěláváte, protože to posrali, nebo jen zrovna necítí chuť pracovat. Jenže vy potřebujete taky dodržet deadline, a potom začnete oceňovat i jiné vlastnosti, než jen dokonalou znalost tématu, zkušenosti a kvalitu práce.

Čím mě Lucka nejvíc štve

Precizností, zodpovědností, samostatností a 100% spolehlivostí. Já jsem šílenec, co tlačí věcí dopředu! Potřebuju, aby věci byly hotový, a hurá na další akci. Hotový u mě znamená, že stačí, aby to bylo tak nějak z 80 % a hurá do akce.

Ale Lucka ne: „Než to pošleme do světa, musím to ještě všechno zkontrolovat! Nic nevykopávat, dokud to neuvidím.“

Grrr. Já už bych hrnul bomby, pouštěl stroje, ale ono se musí ještě zkontrolovat tohle, doladit támhleto, upřesnit formulaci… A za to bych ji někdy… Ale pak to všechno tak nějak funguje líp a víc a dává to smysl! :)

Lucie o spolupráci s Pány Reklam

Nakonec se ukázalo, že Páni Reklam moc dobře vědí, co dělají, jak a proč. Na první pohled chaos, při hloubkovém ohledání dokonale promakaný systém, který opravdu funguje a na výsledcích je to sakra vidět.

Lucie o Dušanovi

Dušan je ve skutečnosti jeden z nejorganizovanějších lidí, jaké jsem v životě potkala. (I když vám bude tvrdit něco úplně jiného, protože image je image, že…) Mám ráda sebevědomé lidi, kteří mají jasný fokus a dotahují věci do konce. Anebo ještě jinak: nejsem schopná spolupráce s nikým, kdo tohle nesplňuje. A takových lidí je na světě sakra málo, anebo jsem na ně až doposud neměla štěstí.

Čeho si na Dušanovi vážím nejvíc?

Fascinuje mě jeho 100% zaměření na (skvělý) výsledek. Naučila jsem se od něj některý věci míň hrotit, ujasnit si priority a ladit za pochodu. Absolutní nezbytnost pro fungující spolupráci je pro mě efektivní a přímá komunikace a ochota nacházet společná řešení, a toho si u Dušana cením asi ze všeho nejvíc. Jsme oba docela zabejčenci, věčně se dohadujeme, ale vždycky se nakonec domluvíme. Taky se mi líbí, že se nebojí realizovat i ty nejšílenější nápady. Ke všemu je s ním i veliká, převeliká sranda, a tohle všechno dohromady mě na něm prostě neskutečně baví.

Čím mě Dušan nejvíc štve

Je to magor! Má totálně šílený nápady, a ke všemu je chce i realizovat, a to nejlíp úplně hned! A vůbec musí mít všechno úplně hned. Na detaily není čas, jedeme na výkon!

Anebo:

Napíšu prodejní stránku, řeknu „koukni na to“.
Dušan: „Jo, to je dobrý.“
Druhej den ráno zpráva: „Tak jsem to nakonec úplně celý překopal…“

Tak to je prostě napřesdržku, uznejte sami.

Dali jsme to dohromady

Ale jinak se máme docela rádi, a když nám to v těch Pánech Reklam tak pěkně funguje, pustili jsme se i do vlastních projektů:

No a pak teda taky chystáme něco fakt velkýho… Jo, je to pravda, a už brzy to bude venku. Ale ještě vás budeme chvíli napínat, a vy zatím do komentářů hádejte, co by to tak asi mohlo být!


LUCIE KOUBEK & DUŠAN SOUČEK

Lucie a DušanVětší paradox budete v online prostoru hledat hodně těžko. Vždy pečlivě připravená a precizní královna písmenek Lucie a neřízená střela a šílenec online podnikání Dušan, který se mimo jiné proslavil svými pravopisnými úlety ve všech textech, které kdy napsal.

Spojení, které se zdá být na venek naprosto ideální, je ve skutečnosti jeden velký nesmiřitelný boj mezi perfektním, uhlazeným textem a pekelným tahem na branku „hurá, jdeme prodávat“. Není projekt, u kterého bychom se nehádali…

Jednu věc ale máme společnou. Teda né tu Jednu věc, ale jinou jednu věc. ;-) Prostě to musí být nejlepší a nedáme pokoj, dokud ten text, v případě Lucky a celkový marketing v případě Dušana není to nejlepší, co v danou chvíli dokážeme udělat.

Lucie Koubek
Textem posedlá copywriterka, písmenková závislačka s vášní pro online marketing. Učím texty mluvit jazykem internetu tak, aby zaujaly a proměňovaly své čtenáře v platící klienty.

Autorka e-booku Manuál úspěšného blogera a online programu Copykiller – prodávejte textem.

Více o Lucii se dočtete tady.
Komentáře